• Gratis bezorging vanaf €30,-
  • Al meer dan 15 jaar ervaring
  • Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Veilig achteraf betalen

Veelgestelde Vragen

  • Bestelling

  • Heb ik bij Hairsuite garantie op mijn gekochte product?

    Neen, op verbruiksartikelen heb je geen garantie.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Ja, dat kan mits je bestelling nog niet verwerkt of verzonden is.

    Houd bovendien rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: als je een duurder product wil moet je bijbetalen, en je gewijzigde bestelling wordt pas verzonden als we je betaling binnen hebben.

    Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, dat kan. Als je al wel hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice vóór 15:00 ´s middags.

  • Ik heb een vraag, suggestie, klacht of idee:

    Dat lossen we graag voor je op! Een klacht over een van onze producten of diensten kun je met ons delen door te mailen naar [email protected] Zij zullen je binnen 2 of 3 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en in de meeste gevallen ook een inhoudelijke reactie geven.

  • Kan ik bij Hairsuite bestellen zonder account?

    Ja, dat kan. Als je vanuit de winkelmand begint met afrekenen kom je in de eerste stap van het checkout-proces. Hier kun je aangeven of je een account wil aanmaken.

  • Kan ik bij Hairsuite zakelijk bestellen?

    Jazeker. Bekijk de pagina 'Zakelijk' voor de mogelijkheden. Hier gelden zakelijke tarieven voor.

  • Ik wil mijn bestelling als cadeautje laten inpakken, kan dat?

    Helaas is het niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken.

  • Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Hairsuite.nl?

    De enige reden waarom wij een bestelling zouden annuleren, is omdat je gewenste product onverhoopt niet meer leverbaar is. Dit komt alleen bij uitzondering voor. En in dat geval lichten we je persoonlijk in.

  • Ik heb een defect of beschadigd product ontvangen, wat nu?

    In dit geval willen we je vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice en het product te retourneren middels het retourformulier. De kosten voor verzending van het retourneren zullen wij binnen 14 werkdagen vergoeden. Op het moment dat we een vervangend product gaan opsturen, ontvang je een verzendbevestiging. Vanaf dat moment zou je het nieuwe product binnen de standaard levertijd (zie tabel hieronder) moeten ontvangen. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend e-mail hebt ontvangen.

  • Wat is het verschil tussen normale verzorgingsproducten en Hairsuite.nl

    Het verschil is dat onze producten speciaal ontwikkeld zijn voor professionals.

    Dit betekent bijvoorbeeld dat onze producten worden gefabriceerd met speciale natuurlijke concentraties, formules en ingrediënten.
    Dit zijn stuk voor stuk producten die alleen het beste resultaat leveren. Een uitgebreide uitleg vind je op onze website.

  • Verzending

  • Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

    1. We raden je aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Raadpleeg hiervoor de website van de bezorger die vermeld staat in de verzendbevestiging.
    2. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
    3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelling ID bij de hand te houden.

    Levertijd:

    Nederland: 1-2 werkdagen

    België: 1-2 werkdagen

  • Ik heb een foutief afleveradres ingevuld, wat nu?

    Neem direct contact op met onze klantenservice via [email protected]. Dan zijn er 3 mogelijkheden:

    1. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: Niets aan de hand.
    2. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we niets meer voor je doen.
    3. Je pakketje is al verwerkt of verzonden, maar de bezorger heeft dit nog niet bezorgd. Neem contact op met PostNL met jouw Track & Trace code.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

    Nee, dat kan helaas niet bij ons magazijn. Wel kun je ervoor kiezen om een afhaalpunt te selecteren bij de verzendmethode. Zo kun je jouw dichtsbijzijnde pakketpunt selecteren. 

  • Wat zijn jullie verzendkosten?

    In de tabellen hieronder vind je per land (of landengroep) de verzendmethodes, verzendkosten en levertijden.
    De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan PostNL.

    Nederland: Levertijd 1-2 werkdagen
    België: Levertijd 1-3 werkdagen

    Verzendmethode: PostNL

    Bezorgkosten: Voor bestellingen tot €30,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Vanaf €30,- geldt gratis verzending.

    Voor zakelijke bestellingen gelden andere tarieven.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Binnen Nederland geldt: Op werkdagen vóór 15:00 uur besteld? Dan heb je de bestelling de volgende dag in huis. Bestel je na 15:00 uur? Dan heb je de bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Bestellingen gaan bij ons na 15:00 met PostNL mee voor verzending. Eventuele storingen en/of vertragingen bij PostNL hebben wij niet in de hand.

  • Betalen

  • Hoe kan ik met een kortingscode betalen?

    Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je links onder je producten een invoerveld met 'Kortingscode'. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op 'Invoeren' klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk invullen.

  • Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Op Hairsuite.nl zijn de prijzen inclusief BTW voor consumenten. Indien je een bedrijfsaccount hebt dan zijn de prijzen exclusief BTW getoond.

  • Hoe kan ik bij Hairsuite.nl betalen?

    We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die gebruik maken van de meest betrouwbare systemen.
    Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden binnen Nederland en België terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

    Vooraf betalen: iDeal (Binnen Nederland)
    Gemakkelijk en veilig, betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

    Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)
    Je kunt met creditcard (Mastercard, Visa of American Express) direct betalen, een snelle en veilige betalingsmogelijkheid.

    Vooraf betalen: Bancontact / Mister Cash (Binnen België)
    Mister Cash, ook wel Bancontact genoemd, is een veilige, vertrouwde en gemakkelijke betaalmethode waarbij de betaling direct wordt uitgevoerd en wordt bijgeschreven. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

    Vooraf betalen: Sofort banking (Nederland en België)
    Online betalen via eenvoudige overboeking.

    Achteraf betalen: Klarna (Nederland)
    Met Klarna betaal je achteraf (14 dagen later). Als je jouw product hebt ontvangen, hoef je pas na twee weken te betalen.

  • Ik krijg een foutmelding bij het afrekenen, wat nu?

    Neem in dit geval contact op met onze klantenservice of mail naar [email protected].

  • Retouren

  • Hoe retourneer ik een bestelling?

    Hiervoor dien je dit Retourformulier in te vullen. Deze voeg je vervolgens met (1) het product en (2) een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

    Hairsuite
    Dragonder 34A
    5555XZ Valkenswaard
    Nederland

    Hairsuite.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

    De retourzending wordt door ons binnen 3-5 werkdagen verwerkt.

  • Account

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Geen probleem, hier kun je een nieuw wachtwoord opvragen.

  • Waar vind ik mijn bestel historie?

    Login met je account en ga naar je "Mijn Account" omgeving. Klik dan in het linkermenu op de tekst "Mijn Bestellingen”.

  • Kan ik bij Hairsuite zakelijk bestellen?

    Jazeker. Bekijk de pagina 'Zakelijk' voor de mogelijkheden. Hier gelden zakelijke tarieven voor.

  • Zakelijk

  • Ik wil meer informatie over zakelijk bestellen en de merken Previa / pH.

    Dat kan! Stuur een mail naar [email protected] en dan kunnen we de producten introduceren.

  • Kan ik het merk ook zakelijk verkopen?

    Wij zijn altijd op zoek naar mensen die de merken willen verkopen. Stuur even een mail naar [email protected] en dan maken we kennis met elkaar!

  • Kan ik bij Hairsuite zakelijk bestellen?

    Jazeker. Bekijk de pagina 'Zakelijk' voor de mogelijkheden. Hier gelden zakelijke tarieven voor.

  • Gratis bezorging vanaf €30,-
  • Al meer dan 15 jaar ervaring
  • Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Veilig achteraf betalen